PL

Europe: EN

Belgium: FR | NL

France: FR

Germany: DE

Greek: GR

Italy: IT

Netherlands: NL

Polish: PL

Spain: ES

Sweden: SE

United Kingdom: EN

UTRATA KILOGRAMÓW

Czy równie łatwo byłoby Ci zjeść duży kawałek sernika, gdyby ktoś kazał Ci to zapisać? Mnie nie!

Prowadząc badania nad odżywaniem się, naukowcy szybko zauważyli, że kiedy badane osoby zostają poproszone o zapisywanie tego, co jedzą, samodzielnie dokonują one zdrowszych wyborów.

Zapisując to, co zjadasz bierzesz na siebie odpowiedzialność i możesz lepiej przeanalizować i skorygować swoje wybory dokonywane w ciągu dnia. Możesz łatwo zauważyć, jakich składników odżywczych Ci brakuje i ile kalorii spożywasz każdego dnia. Tak, czy inaczej, prowadzenie dzienniczka to prosty pierwszy krok do realizacji swoich celów w zakresie zdrowego żywienia.

Zawsze miej dzienniczek przy sobie, aby móc zapisać o której godzinie, co i ile zjadasz. Pewnie zauważysz, że o określonych porach dnia najłatwiej ulegasz wysokokalorycznym produktom. Często przeglądaj swój dzienniczek i dokładnie przyjrzyj się swojej diecie i schematowi żywienia.

Kiedy uzyskasz wiedzę na ten temat, będzie Ci łatwiej zastąpić wysokokaloryczne jedzenie owocami i warzywami, aby osiągnąć swoje żywieniowe cele.

x